JANTECH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Branża: tworzyw sztucznych, metalowa
Adres: Zaścianki, Górka Tomka 5, 15-521 Białystok
Tel.: +48 85 741 81 81
E-mail: kontakt@jantech.pl
http://www.jantech.pl
Jantech powstał z zamierzeniem produkcji detali z tworzyw sztucznych oraz metali. Największym dobrem naszej firmy są klienci oraz zaufanie, którym nas obdarzają. Jesteśmy otwarci na potrzeby klientów oraz jakość, co stanowi nieodłączne atrybuty naszej firmy. Misją JANTECH jest dostarczanie produktów najwyższej jakości przy jednocześnie pełnym poszanowaniu zasad zrównoważonego rozwoju. Chcemy prowadzić nasze przedsiębiorstwo w sposób pozwalający na zwiększenie jego pozytywnego wkładu w rozwój społeczeństwa równocześnie minimalizując negatywne skutki działalności gospodarczej. Naszymi głównymi klientami są producenci AGD oraz branża motoryzacyjna.
Produkujemy detale o dowolnym kształcie z: tworzyw, mosiądzu, stali, metali miękkich i ich stopów. Największy wymiar obrabianego pręta to Ø38mm do 3000mm długości.
Produkujemy detale z tworzyw sztucznych o bardzo wysokich wymaganiach zarówno wizualnych jak i technicznych. Stosujemy metodę wtrysku, wtrysku wielokomponentowego oraz obtrysku tworzyw i metali. Przetwarzamy tworzywa sztuczne w większości techniczne z dodatkiem włókien lub kulek szklanych: PBT, PA6, PA66, POM, ABS, PC, PC/ABS , PP, PS, itp. Do Państwa dyspozycji są nowoczesne wtryskarki do tworzyw termoplastycznych. Dysponujemy wtryskarkami: poziomymi, pionowymi, ze stałem obrotowym, dwukomponentowymi. Wykonujemy elementy o wadze do 300g i powierzchni do 200cm2. Produkujemy zarówno na formach powierzonych jak i wykonanych we własnym zakresie.
Produkowane w JANTECH detale odpowiadają światowym trendom konstrukcyjnym, technologicznym i wymaganiom jakościowym. Procesy technologiczne są monitorowane w celu zachowania odpowiedniej jakości detali. Do każdej dostawy dołączamy atest lub świadectwo jakości. Systematyczne rozpoznawanie potrzeb, oczekiwań i satysfakcji klienta, stosowanie sprawdzonych materiałów, nadzorowanych procesów, przestrzeganie wymagań prawnych i świadome uczestnictwo pracowników w realizacji polityki są podstawą do zwiększania zaufania klientów. Stabilność i skuteczność realizowanych procesów jest zachowana i ciągle doskonalona, dzięki systematycznym przeglądom realizacji celów oraz konstruktywnemu stosowaniu zasad systemowego zarządzania jakością w oparciu o wymagania normy ISO 9001:2015