Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna SA | Polska Strefa Inwestycji

Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna SA | Polska Strefa Inwestycji
BIP   Zwiększ kontrast strony |   Wielkość czcionki podstawowa Wielkość czcionki zwiększona Wielkość czcionki podwójna | Facebook Youtube LinkedIn Instagram | Wersja językowa polska | Wersja językowa angielska
Strona główna / Aktualności / Webinarium: Cyfrowy asystent klienta, który rozumie jego intencje – jak automatyzować procesy obsługi klienta 20.03.2024 r.

Webinarium: Cyfrowy asystent klienta, który rozumie jego intencje – jak automatyzować procesy obsługi klienta 20.03.2024 r.

Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza na bezpłatne webinarium, podczas którego zostaną poruszone zagadnienia dotyczące nowoczesnych rozwiązań w obszarze obsługi klienta. W dzisiejszym szybko rozwijającym się świecie, kluczem do zadowolenia klientów jest szybkość i skuteczność reakcji na ich potrzeby. Podczas prezentacji będzie można dowiedzieć się, jak wykorzystywać cyfrowego asystenta klienta, który nie tylko reaguje na zapytania, ale również rozumie jego intencje bez względu na kanał i kontekst komunikacji.

Tematy poruszone podczas webinarium:

  • Dlaczego potrzebny jest cyfrowy asystent? Czym różni się cyfrowy asystent od chatbota?
  • Jak dostosować cyfrowego asystenta, aby lepiej odpowiadał na indywidualne potrzeby klientów i dostarczał bardziej personalizowane doświadczenia.
  • Jak skutecznie integrować cyfrowego asystenta w procesy obsługi klienta, aby zoptymalizować efektywność.
  • Jak NLP wpływa na zdolność asystenta do zrozumienia i interpretacji złożonych zapytań klientów.
  • Przegląd praktycznych przykładów zastosowań cyfrowego asystenta klienta w różnych branżach.

Prowadzący: Patryk Kozłowski
Jako Product Manager w TUATARA, zarządza rozwijaniem i wdrażaniem produktu B2B – Actionbot, kluczowego narzędzia dla cyfrowej transformacji i optymalizacji procesów biznesowych. Wykorzystując zaawansowane silniki AI – ChatGPT oraz IBM Watsonx Assistant wspiera takich klientów jak Generali, Omantel czy Lancerto w automatyzacji wielu zadań, zwiększając efektywność sprzedaży i obsługi klienta.
Praktycznie podchodzi do procesów marketingowych i sprzedażowych, dbając o ich optymalizację, skuteczne zarządzanie zasobami i częste wprowadzanie dostępnych rozwiązań technologicznych, aby pracować mądrzej i wydajniej.

Dla kogo:
Dla profesjonalistów i entuzjastów z obszaru digitalizacji, transformacji cyfrowej, sprzedaży i marketingu, oraz szeroko pojętej nowoczesnej technologii, którzy pragną poszerzyć swoją wiedzę na temat efektywnego wykorzystania innowacyjnych rozwiązań w obszarze obsługi klienta.

Link do rejestracji: https://forms.microsoft.com/e/NLEwmfP5PG



Powrót