Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna SA | Polska Strefa Inwestycji

Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna SA | Polska Strefa Inwestycji
BIP   Zwiększ kontrast strony |   Wielkość czcionki podstawowa Wielkość czcionki zwiększona Wielkość czcionki podwójna | Facebook Youtube LinkedIn Instagram | Wersja językowa polska | Wersja językowa angielska
Strona główna / Aktualności / Dofinansowanie na promocję Twojej marki za granicą! PARP uruchamia nowy nabór dla MŚP !

Dofinansowanie na promocję Twojej marki za granicą! PARP uruchamia nowy nabór dla MŚP !

Już od 15 października br. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przyjmuje wnioski w naborze „Promocja marki innowacyjnych MŚP”.

Działanie jest realizowane w ramach Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027. Przedsiębiorcy z potencjałem eksportowym, którzy są zainteresowani wprowadzeniem swoich usług lub produktów na rynek zagraniczny, mogą liczyć na konkretne wsparcie m.in. obejmujące udział w prestiżowych wydarzeniach targowych i misjach wyjazdowych!

Wsparcie uzyskają projekty przedsiębiorców, którzy przewidują udział w wydarzeniach targowych (wskazanych na liście przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii) oraz wyjazdowych misjach gospodarczych w celu promowania marki produktowej wnioskodawcy i Marki Polskiej Gospodarki

Program oferuje dofinansowanie do 50% kosztów kwalifikowalnych, a całkowity budżet na ten cel wynosi 50 mln zł. Nie ma minimalnej ani maksymalnej wartości kosztów kwalifikowalnych. Projekty mogą być realizowane nawet do 2029 roku. Wnioski można składać od 15 października do 28 listopada 2024 r. do godz. 16:00 za pośrednictwem Lokalnego Systemu Informatycznego dostępnego na stronie internetowej PARP.

Koszty kwalifikujące się do dofinansowania:

  1. koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego podczas uczestnictwa przedsiębiorstwa w danych targach lub danej wystawie;
  2. koszty podróży służbowych pracowników uczestniczących w targach lub misjach gospodarczych poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej;
  3. koszty przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej w związku z udziałem w targach i organizacją wyjazdowych misji gospodarczych (25% kwalifikowalnych bezpośrednich kosztów projektu bez uwzględnienia kosztów pośrednich);
  4. koszty pośrednie (7% kwalifikowalnych bezpośrednich kosztów projektu).

Profil wnioskodawcy, czyli kto może ubiegać się o wsparcie

O dofinansowanie mogą ubiegać się mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, prowadzące działalność gospodarczą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które wpisują się w jeden z następujących sektorów gospodarki:

  • sektor medyczny i farmaceutyczny,
  • sektor budowy i wykańczania budowli,
  • sektor elektroniki profesjonalnej, mikroelektroniki i fotoniki,
  • sektor zielonych technologii (w tym OZE, GOZ),
  • sektor IT/ICT,
  • sektor przemysłu kreatywnego,
  • sektor kosmetyczny,
  • sektor maszyn i urządzeń,
  • sektor meblarski,
  • sektor motoryzacyjny,
  • sektor pojazdów szynowych,
  • sektor statków specjalistycznych, jachtów i łodzi,
  • sektor wysokich technologii w obszarze bezpieczeństwa i towarów podwójnego zastosowania,
  • sektor lotniczo-kosmiczny,
  • sektor spożywczy.

Dodatkowo wnioskodawca musi wykazać, że ponosił nakłady na działalność badawczo-rozwojową wdrożył innowacje produktowe lub w procesach biznesowych oraz, że uzyskał przychody netto ze sprzedaży produktów na eksport za dwa kolejne lata obrachunkowe, a w ostatnim zamkniętym roku obrachunkowym – w wysokości co najmniej 20% przychodów netto ze sprzedaży towarów i usług.

Szczegóły https://www.parp.gov.pl/component/grants/grants/promocja-marki-innowacyjnych-msp



Powrót
*/